marți, 24 august 2010

In cautare

Ce se intampla cu ideea de iubire? De ce oamenii nu mai stiu sa iubeasca...sa isi ofere sufletul pur si simplu...fara conditii ce trebuiesc indeplinite, fara pasi ce trebuiesc urmati cu strictete? Eu inca mai cred ca daca oferi dragoste, vei primi dragoste...:D nu pot spune ca visez la ceva anume desi sint sigura ca devreme ori mai tirziu voi putea spune sigur ce anume vreau.Cine are capacitatea de a se indragosti, poate avea mereu incredere in iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit. Nuștiu dc am inceput cu dragostea !?)poate c la momentul dat simt nevoia de ea :D si mi-a venit acum nostalgia! Dragostea este intelepciunea nebunului si nebunia inteleptului...am auzit vorbele astea d la o persoana , cu toate c nu am fost deacord cu asta. O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara...Loviturile vietii nu sunt numai distructive, ci si constructive,oamenii ne dau uneori vise dar viata le spulbera, unii oameni vin si pleaca repede din viata noastra, altii stau o vreme,
punandu-si amprenta pe inima noastra. Dupa plecarea lor,nu vom mai fi
niciodata aceiasi.Ne schimbam. Iubirea este singurul lucru care poate fi impartit la infinit fara sa
se micsoreze. Viata este frumoasa si e pacat sa trecem prin ea, fara sa iubim, macar
o singura data, cu adevarat...
Poti fi sigur ca in orice coltisir al lumii ea te asteapta si tu neaparat o vei gasi :D bafta!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu