joi, 16 septembrie 2010

Good morning


Ce poate fi  mai frumos si placut decit o dimineata asteptata!!!Sunt plina de emotii incit nici nustiu de la ce so incep...OMG cita energie se zbate acum in mine nici nu va inchipuiti..sunt gata de toate incercarile la care mar pune sorta in ziua de azi...unica mirare ma-m trezit dis-de-dimineata cu asa o nostalgie in imina cu asa o placere pe suflet ,mi-am facut o cafea ,mi-am luat o patura sa numi fie cam frig ,asezindu-ma pe pragul kase stind si privind la tot ce ma inconjoara...mi-a fost de mirare chiar mie insumi...cita dragoste ma inconjoara, cita frumusete in fiecare la ce ma ducea privirea...ooo as prefera ca dimineata sa nu se mai termine....Am impresia ca ma-m nascut a doua oara,sa fiu sincera mi se intimpla pentru prima data insa imi vine sa sar in sus de bucurie :D am impresia zburind pe aripile unei pasari din poveste ori plutind pe apele un lac miraculos.Cel mai frumos pe lume e sa fii iubit de cei dragi,sa simti ca esti o parte a acestei lumi.Asa se intimpla si cu mine,o fata simpla ,ce se bucura! Pare a fi o sarbatoare ,dominata de o atmosfera senina. Rasfoindu-mi cartea cu emotii de-abia stapinite.Desi e o simpla dimineata insa pentru mine este neobisnuita,mai vedem ce se petrece si pe parcursul zile...sper sa fie la fel de enigmatica si surprinzatoare abia astept...:D credc ati fost entuziasmati alaturi de mine si bucurosi va doresc la fiecare o asa superba dimineata :),iar acum plec la shkoala cu toata energia de a invata ceva nou....si cafeaua mi sa gatit la moment, ah da kisses:*

2 comentarii: