miercuri, 29 decembrie 2010

Sarbatori Fericite!

Se incepe un nou an..un nou scop pt mine...o alta viata am spus ca pun punct !si se pare ca cit mi-ar fi de dureros de data asta insa la sigur il pun...asa a fost sa fie...reusesc sunt tare am mai observat.A fost un an tare funny dar sfirsitul a lasat de dorit...adica in acest an ma-m pierdut!mai exact sa ma exprim...si ma-m regasit mai pe la sfirsite, in plus nu regret caci na-m pentru ce... momente au fost si vor fi,suferinte au fost si vor fi ,fericirea a fost si va fi!!!:D ca sa nu par chiar asa de pisimista cu inceperea unui NEW YEAR va doresc ca in 2011 sa fie la toti altfel o schimbare nu strica la nimeni...asa cred eu...corecta da ori ba se va afla cu sosirea anului :D cred ca acum imi mai rascolesc sufletul si ma mai intorc la cele intimplate...:D absurd da!stiu!insa cu inceperea acestui an la sigur vreau sa fiu foarte happy ...lasaind toate ,lasind in el tot vreau sa expun ce mai am pe suflet legat de acest an care pleaca...
Am inteles de mult ca starea cea mai indezirabila dintre toate este suportarea lipsei mele. Atunci cand eu sunt plecat, cand eu-ul m-a parasit, plecand sa se uite intr-o alta parte, trupul ramas gol si inert nu mai este transparent la nimic. Pe unele le capteaza intru-totul, pe altele le respinge fara retinere. Goliciunea trupului determina si una a sufletului, pe care de l-as putea renega rational, probabil as fi mai scutit de suferinta.
Dar nu pot. Simt cum carnea isi pierde freamatul, cum mintea isi castiga prea multa luciditate, cum griul incepe sa se astearna. Alt lucru care deriva din parasirea mea e pierderea somnului. Acesta se conformeaza tiparului vietii, dar nu chiar celui crestin, ci mai mult celui brahmic. Astfel el incepe odata cu plecarea ta sa se diminueze, orele imputinandu-se pe masura ce orele departe de mine se aduna. In final acesta moare, stingandu-se la fel ca orice om din viata, dupa o grotesca si agonizanta ofilire. Cu toate astea, el are acele avataruri, pe care nu m-a deranjat a le numara pana acum, dar sper sa nu fie in numar de numai 7, caci s-ar putea sa le consum prea repede.




Cel mai dureros e ca plecarea mea inseamna acum plecarea ta. Pentru ca eu sunt inchis in tine, iar atunci ma iei cu tine peste tot. Daca eu-ul ar fi plecat fara sa pleci si tu ar fi fost suportabila lipsa lui, intrucat asta nu ar fi ciobit decat in mica masura fericirea mea. Acum nu. Acum ea a disparut, fara posibilitatea de a se intoarce inaintea ta.
Gandurile mele tind sa formeze un vid. Scriu cuvinte fara rost. Doar faptul ca le dau expresie e calm, desi nu vad cum pot defini nimicul raportandu-ma tot la el. Nu am idei, nu am nimic, nu simt nimic. Nu ma mai am si nu ma mai simt nici pe mine.
Acum e tarziu. Si e departe… si eu sunt departe. Si eu ma doresc, ma vreau si ma iubesc mai mult ca oricand.
Dar tocmai acum eu nuvreau sa ma pierd...deci toate au ramas in trecut.....
Mi-am dorit sa fiu fericita alaturi de cineva in acest An NOu insa se pare ca voi ramine numai cu vise si sperante ,sperante care la ora 12:00 vor deveni cit mai multe si cit mai desarte caci stiu bine ca minuni nu prea exista,exista numai "vreau" in majuscule :D trist .Mi se invirte tot ,imi dau lacrimile in ochi insa ma tin.Petrec un an vechi si incep unul nou in singuratate ...te-am pierdut ?nu, te-am lasat!!!Te-am lasat cu adevarat sa-ti gasesti fericirea pe care eu scuza dar nu ti-am putut-o da. Ma intrebat cineva ce vreau de la Mosu :D stupid dar daca mi se va indeplini voi fi cea mai fericita...poate cineva si-a dat seama ce mi-am dorit..:D insa cred ca va ramine numai o dorinta pe care Mosu nici pe jumatate nu o va putea face realitate...
  Sarbatori fericite tuturor !La Multi ani si fie ca sarbatorile sa aduca in casa voastra numai bucurie si fericire. pup:*)С новым Годом!

8 comentarii:

  1. Hey, sper sa ai parte de ceea ce iti doresti . Si inca un lucru, crede mereu in visele tale. Pt ca atunci cand avem un vis, si ne dorim sa se indeplineasca, sa stii ca ne sunt date si resursele necesare pt indeplinirea lui. Tre' doar sa stim unde sa cautam :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pff, ultima poza m-a cam speriat:D
    dar aia cu omuletii de zapada mi-a palcut foarte mult.
    ce pot sa iti spun, trebuie sa crezi in dorintele tale , si cine stie poate acest nou an iti va aduce pe altcineva:)
    e bine sa iei decizii noi si sa lasi in urma ce e rau si vechi, dar trebuie sa te si tii de deciziile noi( eu niciodata nu pot:D )

    multumesc pentru cuvintele tale, si pt urare, sarbatori fericite si ti,e iti doresc un An Nou plin de bucurii:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Amanta ta merci mult mai incurajat tare)Si tie iti doresc sarbatori cit se poate de inplinite si realizari !

    RăspundețiȘtergere
  4. LAvinia nus de ce da mi-a inspirat ft mult zimbet ultima poza si am decis so pun..ii funny dup parerea mea :D
    mde ne asemanam nici eu nu ma pot decide de a lua deciziii noi insa de data asta am spus c intradevar ma starui :D)
    merci scumpa :*

    RăspundețiȘtergere