duminică, 9 noiembrie 2014

3 ani și 1 zi

Am fost și eu îndrăgostită.
Povestea mea a început toamna , ea este unica care mi la adus și tot ea mi la luat.
Dragostea mea a plecat duminică seara , devreme și decis.
Ne-am cunoscut pe internet
Frumos foc ,cu 32 mereu într-o dilemă ,zâmbet de neînlocuit inocent de copil și ochi de nebun, căprui accentuați buze... dacă-aș fi putut să mă îndragostesc numai în buze!
Inima ,ce pot spune despre ea , știi cum e cu "inima și creierul "sunt în același corp dar gândesc diferit uneori. Au fost atât de multe ,încât ai de unde alege amintiri de care îți poftește sufletul. Pasiuni ,nebunii ,dezamăgiri planuri pe viitor și multe altele ,cel mai important e că au rămas cuvinte nespuse... care deja nu mai contează.
Timpul și departarea, doi factori cu care se întîlnesc cei mai mulți dintre noi și mulți care nu o pot depăși...!
Lumea rea a reușit să ne despartă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu