miercuri, 17 decembrie 2014

Pentru suflet

Luminând un soare iarna
Și gândindu-mă la mama 
Aflând multe lucruri noi,
Mi-am reamintit de noi.
                       Ce am fost și ce-am ajuns, 
                       O lumina și un apus
                       Eu o stea strălucitoare,
                       Tu un om cu vrajă mare.
                                             Suflet blând și trist ca iarna 
                                             Și mii dor nespus de mama
                                              Luminițe colorate, 
                                              Gâduri pure și curate.
                                                                        Om pustiu cu suflet gol 
                                                                        Cea fost irosit domol, 
                                                                        Om pustiu, tulbur ca marea 
                                                                        Nu ți-am auzit chemarea.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu