luni, 29 noiembrie 2010

Greu


29 noiembrie ce ploaie merge afara. Ce zi posomorita  +si eu cu febra si racita insa evidentiez fericita dintr-un singur motiv ca nu am motive sa fiu trista sau nefericita (cu febra si gitul ma descurc eu :d)cu o muzica linistita si numai bine cu un ceai linga mine.Stiu ca toata lumea spune: " de ce tocmai mie? " .. Incerc sa nu arat mereu cat de mult ma doare, shi astept la fel ca toti sa apara raza de  soare !Fiecare cu probleme cu neajunsurile lor fiecare atit de apropiati dar tot odata atit de diferiti ,indepartati unul de altul.
Un Sfat
Ştiu că nu este uşor, dar nu trebuie sa te opresti chiar acum...nu trebuie sa renunti.E imposibil sa eviti inevitabilul.Daca trebuie sa se intample,se va intampla indiferent ce ai face tu. Invata ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore de catre oamenii care nici nu te cunosc.
M-am facut sa cad pe ginduri..... Știi.. adunarea și scăderea.."Nu tu, nu eu - amîndoi!!!!!"
Cît costă să fim împreună? Cîți sunt cu-adevărat  împreună.Tu știi???!!!

E jale mare, la acest compartiment din păcate...fetele se uită la bani,...băieții la fel...ce ne facem atunci ,unde e dragostea de odinioară,...cînd buneii, părinții noștrii atunci lumea nu se uita la bani, atunci întradevăr era iubire, o iubire curată, dar ceea ce se întîmplă acuma e amăgeală,...unde eii se amăgesc pe dînșii în primul rînd...e trist ce se întîmplă,...e trist... :(
Dragostea e acolo unde e așteptată...
Costa incredere si devotament, amintiri si lacrimi, costa multe de toate, mai putin bani. Atunci cand dragostea costa bani - numa dragoste nu e!
Impreuna probleme au fost si sunt, in seama nu le lua viata nu e roz, e asa cum este ea .Aici e locul unde poti visa .Aici sunt eu mereu in preajma ta . 
Ne-avem unul pe celalalt, asta conteaza mai mult decat orice, si atunci cand nu am niciun ban, nu ma afecteaza caci esti tu langa mine (spunea un cunoscut a avut dreptate mare):
Mi s-a impietrit inima asa de tare. Am impresia ca o sa crape. Vreau sa pot sa pling, dar, din clipa in care am aflat, asa si nu pot sa ma racoresc....
Motivul pentru care universul este vesnic este faptul ca el nu traieste pentru sine ci da viata altora in timp ce el se transforma.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu